neděle 26. srpna 2012

Sýr, vzrůšo a další divočárny



Další příběh z mého života. 

Sýrové aranžmá
Když nás Karin pozvala na svůj večírek, jejž nazvala "Sýr, vzrůšo a další divočárny", žil jsem v domnění, že půjde o nóbl večírek plný ochutnávání exotických sýrů a vín. Ona si to tak nejspíš představovala i sama hostitelka, jenže pak se to zvrhlo. Lahve vína udělaly svoje a "vzrůša a dalších divočáren" najednou bylo víc než sýra.

Na party byl skutečně zajímavý ten obrat: jak se skupinka téměř dospělých lidí ve společenských oděvech dokáže během několika málo hodin změnit v bandu rozjívených teenagerů.

Bezpochyby tomu napomohl i Otíkův popcorn. Jakožto brigádník v multiplexu si od manažerky vyprosil několik kilo starého popcornu, který měl sloužit jako lahůdka pro případ, že by někomu přestaly chutnat sýry. Jenže jak se lidi dostávali pod vliv alkoholu, popcorn začal plnit funkci všeho možného, jen ne lahůdky.

Jakmile Karin začala tančit, bylo zle...
Já u toho nebyl, protože jsem se ve veselejší náladě vypravil s několika dalšími lidmi hrát společenskou hru Kamasútra (původně sice pro dva lidi, ale co na tom, když nás to hraje pět...) a ještě jsem se se skupinkou mlsounů zabarikádoval v Otíkově pokoji, kde jsme konzumovali luxusní zmrzlinu Haagen Dazs (Košík ukořistil nějakou pralinkovou, ale pak jsem ochutnával od Anety s příchutí brownies a ta byla lepší).

Každopádně jsem se potom vrátil do společnosti, kde už vládla značně divoká nálada. Prostě se to zvrtlo, ale ne takovým tím roztomilým způsobem jako u Bolka.

Zoufalství: popcorn všude
A tak jsem se s Míšou radši odklidil do nějakého volného pokoje, kde jsme pomalu střízlivěli a povídali si a bylo to moc fajn...

Tento večírek však rozhodně nezapadne. Vlastně se na něj možná bude ještě dlouho vzpomínat jako na "ten večer, kdy byla opilá Karinka zasypaná popcornem". Hostitelku vážně obdivuju, protože mít v domě takový bordel, tak ho radši spálím a postavím znovu...

Sama Karinka se v rozhovoru exkluzivně pro tento blog vyjádřila následovně: "Když jsem se ráno probudila, vyšla jsem si na dlouhou procházku a přemýšlela jsem nad svým životem."

Míša a Karinka usínají v popcornovém moři
Partymetr: 8 z 10!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!